33,7% українських дітей і підлітків проводять в Інтернеті від 3 і до 5 годин щодня, а 10,4% – понад 7 годин щодня. В Інтернеті, окрім корисної інформації та можливостей для розвитку, є ризики та шкідливий контент, які впливають на психічне та навіть фізичне здоров’я дітей.
Таким чином, дуже важливо, щоб дорослі знали, як вони можуть допомогти дитині, яка вже натрапила на шкідливий контент, а також попередити виникненню таких ситуацій надалі.
Освітній проєкт #stop_sexтинг спільно з Датагруп реалізували партнерство для створення нових інструментів захисту дітей від шкідливого контенту та емоційного відновлення після взаємодії з ним.
В рамках ініціативи було створено спеціальний урок для дітей 6-8 класів #Не_ведись – прояви свою стійкість в Інтернеті. Його метою є формування ключових навичок стійкості щодо шкідливого контенту та превенції суїцидальних дій серед дітей як наслідок споживання контенту в Інтернеті.
Матеріали для проведення уроку містять презентацію та посібник, які вчителі та батьки можуть завантажити безкоштовно на сайті та провести урок з дітьми.
Урок доступний за посиланням.
Також 26 квітня відбувся вебінар “Розвиток навичок стійкості щодо шкідливого контенту у дітей та емоційне відновлення”, де спеціалісти розказали про актуальність теми, основні цілі та завдання нового уроку.
Вебінар доступний за посиланням.
Крім цього, спільно з компанією Датагруп ми розробили буклет для батьків з узагальненням інформації та рекомендаціями.
Про що буклет?
- Як протидіяти впливу шкідливого контенту в Інтернеті на дитину?
- Що впливає на поведінку дитини в мережі?
- Як шкідливий контент вливає на дітей?
- Як зрозуміти, що з дитиною щось трапилось в онлайні?
- Як краще реагувати батькам?
- Та до кого звернутися за допомогою?